Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~futsz | użytkownik

imię i nazwiskoewe adresns/krqw zarejestrowany27.11.2005 @23:44:26 ostatnio na stronie31.10.2012 @14:16:22





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6324731
digarty17 komentarze1625 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~halin3    19.02.2008 @16:46:03
dziex
_______
spraw bym umiał się cieszyć
http://www.digart.pl/grupy/5145/przemyslana_zabawa_fotografia/ zapraszam do grupy
~wowczukogosc    20.01.2008 @22:46:42
co tu się dzieje, że się nic nie dzieje. No przecież to tak nie można.

Zwiedzać nie spać
~rutko    16.01.2008 @20:46:23
dzieki! dawno nie wchodzilam na digarta! wiec jak z ciekawosci stwierdzilam, ze se sprawdze co i jak...to tu mila niespodzianka!:D
+roodah    06.01.2008 @21:13:53
no to akurat jest chyba mało typowe jak dla mnie
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
+Nori    06.01.2008 @21:05:29
tfu tfu i odpukać
kurcze tyle kadrów sie poszło kopać przez ten defekt, i słoną kasę za naprawe zapłaciłem... prosze... nie:D
_______
the trick is to keep breathing
~MKWJTC    06.01.2008 @13:16:44
to widać??
bo zasadniczo "całą w trawie"
~insmac    06.01.2008 @00:35:10
http://arbuzy.digart.pl <- owa Pani wymyslila :D
_______
http://www.maciejbodek.com maciejbodek.com
~Agnieszka479    29.12.2007 @22:15:25
lubie:D
~cincinmar    18.12.2007 @11:24:03
dziękuję za komentarz, ładne profilowe, zakręcone
_______
Odwiedziłem ciebie... odwiedź i mnie... oko za oko
~wowczukogosc    17.12.2007 @19:00:16
brum, brum, brum

a, że sensu brak, no cóż

puf, puf, puf,

wielkie, żelazne, piękne, zardzewiałe puf, puf, puf
~mariuszg    16.12.2007 @20:13:47
moze, mam problemy z odroznianiem tego :D
~mariuszg    16.12.2007 @17:31:18
nie wiedziec czemu Twoje cieszy sie wieksza popularnoscia o moim juz nawet wulgaryzmy byly xP
~mariuszg    16.12.2007 @16:18:50
podziekowac ludziom stawiajacym dziwne lustra przy zakretach xD
+januszwojcik    14.12.2007 @12:03:15
(:
~f207    13.12.2007 @01:38:40
Tak ten FISH ...znamy sie
+Jaroslav    12.12.2007 @07:47:02
^kesja    12.12.2007 @03:24:43



kto to?
_______


gdybym miala pudelko po kapeluszach, takie jak miala Julia...
~Mazzieh    12.12.2007 @02:31:57
gołe baby też będa :D
~Mazzieh    12.12.2007 @02:09:11
koncert
~adorka    11.12.2007 @22:53:14
No rzeczywiście...obejrzawszy galerie
.... w takich schizowych zdjećiach upodobanioa jakos nie posiadam...
wybacz...
~evilangel87    11.12.2007 @00:51:52
hehe profilowe ...wymiata
_______
angel
~fcarter    10.12.2007 @09:30:43
Znikła
_______
~shimues    10.12.2007 @01:21:13
A dziękuję. A tu ładny opis profilowy
~fcarter    09.12.2007 @23:45:36
a to czemu?
_______
~fcarter    09.12.2007 @23:24:04
bardzo mi milo..
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 30 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt